|
Діяльність практичного психолога (фото)Тренінг для педагогів: «Міміка та жести у професійній діяльності вихователів ДНЗ» «Створи свою казку» Театралізоване дійство «Долина страхів»
грудень 2013 р. – січень 2014 р.
Творча активність дошкільників – запорука успішної реалізації особистості дитини Творчість - це характерна для дитини дошкільного віку форма психічної активності, яка супроводжується створенням нового, оригінального, значущого для самої дитини продукту, засобу виразності або способу дій. Творчість найкраще виявляється в умовах креативно збагаченого середовища, в атмосфері максимального психологічного комфорту, особистісної свободи. При цьому пошукова й дослідницька діяльності є домінуючими, такими, що дозволяють дошкільнику вікривати нове, незвідане раніше - реалізувати свій творчий потенціал. Важливою умовою розвитку творчості в дошкільному дитинстві є забезпечення психологічного комфортуяк в умовах сімейного виховання, так і в навчальному закладі. Спадковий потенціал не є найважливішим показником творчої продуктивності. Від батьків та оточення, в якому зростає і розвивається дитина, залежить розвиток її творчої особистості, перетворення творчий потенціал дитини ще в дошкільні роки спроможні сім'я та найближчі дорослі люди.
Анімація з прищіпок – розвиває творчу уяву. Це чудовий спосіб розвивати пам’ять, логіку, мислення, мовлення.
Колажування – це творчий процес, який допомагає дітям долати власну невпевненість.
Піскотерапія – взимку, коли дітям так не вистачає яскравих емоцій дуже важливим є ігри з піском, які допомагають розслабитися та долати негативні думки.
«… Любимо з піском ми грати - В ньому є скарбів багато …»
ВЕСНА 2014 РОКУ Тиждень психології
Повітряні кульки з афоризмами "Діти - це квіти життя"
Інтелектуальна олімпіада "Ми - майбутні школярі"
Тренінг для батьків майбутніх першокласників "Психологічна готовність дітей для навчання в школі"
Тренінг для вихователів
|