ДНЗ №19 м.Мукачево
 
.





10 правил для батьків

1. Намагайтесь вчитися разом із дитиною

2. Не порушуйте творчий процес дитини своїми зауваженнями та настирними порадами

3. Привчайте дитину не боятися складних завдань, а знаходити різні та неочікувані варіанти їх вирішення

4. Сприймайте виконання спільного завдання з дитиною не як батьківське зобовязання, а як творчість

5. Ініціюйте домашні музикування
6. Виявляйте щиру зацікавленість та захоплення від спільного музикування
7. Створюйте під час спільного музикування невимушену і творчу атмосферу
8. Перетворюйте навчання та музикування на музичних інструментах у захоплюючу гру
9. Будьте у спільному музикуванні з дитиною співучасником процесу, а не ментором
10. Відвідуйте разом із дітьми філармонію, театр опери і балету, музично-драматичний театр тощо

 

Помилки батьків та способи їх виправлення

          Утім, варто зауважити, що присутність на занятті батьків не завжди позитивно впливає на якість та продуктивність заняття. І це насамперед пов’язано з поведінкою дорослих. Буває так, що надмірно активна їх участь, авторитарний тон та імпульсивність, різкі рухи і бажання зробити за дитину все правильно заважають дитині виявити власні вольові якості, самовиражатися. Такі бездумні вчинки батьків порушують і духовні процеси, які відбуваються у внутрішньому світі дитини під час музикування, і хід самого заняття. Тому ми завжди радимо батькам:

- бути терплячими;

- підтримувати своїх дітей навіть тоді, коли вони не зовсім чітко        виконують певне завдання;

- давати дітям право на помилку і самостійне її виправлення;

- намагатися концентрувати слухову увагу дитини невимушено;

- діяти «спільно» з музикою, яку виконує дитина.

Музикування – це вільний процес, у якому кожен з учасників виявляє свої здібності та можливості. У підсумку треба оцінювати не те, чи правильно заграла дитина, а те, чи зіграла вона від душі, музикально. У дитячій памяті закарбовується насамперед естетичне задоволення від виконуваної музики, радість власного відкриття, а не похвала батьків за формальне точне відтворення певного музичного фрагмента.

 

Робота педагога з батьками 

 

          У студій радісного музикування педагоги часто проводять індивідуальні бесіди з батьками щодо особливостей темпераменту, здібностей та перспектив виховання дитини; надають їм необхідні методичні рекомендації щодо отримання позитивного результату від домашнього музикування; дають поради, як розвивати музичні здібності дитини, виховувати у неї естетичне сприйняття музики поза заняттями у студії тощо.