|
Консультація на тему ТРВЗ14 жовтня 2016 р.
Для вихователів усіх вікових груп дошкільного навчального закладу було проведено консультацію на тему «Використання теорії розв’язання винахідницьких завдань» (надалі ТРВЗ). ТРВЗ – це порівняно молода наука, яка з’явилася близько 50 років тому. Якщо існують талановите мислення, обдарованість, отже, мають існувати й відповідні закономірності. Мабуть, саме так розмірковував засновник ТРВЗ Г.С. Альтшуллер, заклавши у 1946 році основи своєї методики. Сьогодні ніхто не сумнівається в тому, що навчання і виховання дітей дошкільного віку за методологією ТРВЗ можливе і воно дає позитивні результати. Тому сьогодні педагоги мали змогу під час консультації ознайомитись із раціональним застосуванням методів ТРВЗ в навчально-виховному процесі дошкільного закладу. Адже цей метод значною мірою сприяє появі та формуванню в дитині рис, які вказують на творчу особистість: самостійності суджень, нестандартності мислення, ініціативності, схильності до фантазування, пошуку різних варіантів завдань тощо. Ось чому так важливо систематично (а не лише під впливом модних течій) використовувати в навчанні дошкільнят елементи ТРВЗ.
|